(Borka)

Tjena!

kom nyss från skolan, har varit och käkat var fett med hungrig haha, så nu är jag tillbaka
vill bara berätta lite kortfattat om borka..
för de första så är inte borka min grej egentligen men det var ju läraren som pekade ut den affären till mig, de finns ju knappt några affärer här i västervik, eller några 2-3st fast de var ju tyvärr upptagna säkert, men som sagt borka är en skate affärer och ja skatar inte ;d bara B märken som ja inte ens använder och knappt folk brukar komma hit och handla, träffar aldrig på nya människor typ, vill ju träffa nya människor och le lite och hälsa de välkommna, och lager 157 ligger ju brevid borka så där brukar masssa folk gå till och handla osv skulle vara ännu roligare och jobba där.. jag gör ju inte så mkt heller, sitter vid datan oftast hela tiden, och packar upp, räknar varor, efter de så gör ja ingeting...uttråkad, asså borka är inte min grej, vill ha något större, bättre något som passar mig, Brothers & Sisters skulle vara tungt och jobba på, skön belysning, fint och som har nyss öppnats och massa folk kmr dit och handlar, fina stiliga kläder!  men jag är ju inne på andra veckan sen efter det är de sista veckan kvar på praktiken, längtar verkligen efter att sluta vill gå i skolan hellre, saknar skolan faktiskt, men sånt är livet när man går på handelsprogramet haha, men ah sitter här nu och gör ingeting, lyssnar på michael jackson  http://www.youtube.com/watch?v=VxGoyTWmA3k&feature=related galet skön (:  men jag slutar vid 4 tiden så de blir skönt inte så långt kvar, bara sitta o chilla, får säkert nån uppgift snart! aja thats all // F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0