Dance today

Chaa! ;)

Ja ni som ni ser så har jag inte orkat skriva på bloggen haha, men de senaste dagarna har vi dansat på mejeriet och hängt lite överallt, fikat chillat loss bara, men ska strax dra och dansa igen tror jag om ja orkar eller bara dra dit och kolla för är så jävla trött sov typ inget inatt kunde inte sova :( men annars idag har det varit bra inget speciellt har  hänt utan vi drog bara till hemköp och hade studiebesök där med klassen det var fett med tråkigt, och sofie som sa att vi skulle dra vid 12 för hon skulle snacka med sin praktik plats osv de tog 5 min hon skulle komma tillbaks på fredag för de hade inte tid idag, vi gick runt lite på stan och in i olika affärer de tog 2-3min sen ut från affären sedan gick vi upp till hemköp och satt oss där jag frös ihjäl mig vi skulle vänta tills klockan blev 1 jag dog, och när vi skulle börja med studiebesöket så bablabade han på fett tråkigt! och sen sista lektionen samhällskunskap.. slutade vid 4 så nu sitter jag här hemma och lyssar på musik och somnar nästan.. Holla // F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0