Please god help me :(

asså shit vad man gör fel nu för tiden, bad days på G, allt är upp och ner nu, bara skit som kmr hela tiden, vad ska jag göra? allt är skit jag är värdelös allt händer mig, fan pallar inte trycket mer snart.. jag orkar inte så mkt nu för tiden, dansen vad ska ja göra med de? ska ja fortfarande dansa? träningen ligger hur långt som helst shit cykla varje måndag och fredag, och praktik nu i 3 veckor hit o dit shit fett med långt, att alla överdriver så mkt blir så sur, de finns fan ingen normal... i need a break // F

Kommentarer
Postat av: julia

jag förstår att du har det jobbigt. många som har det. jag vet hur det är att känna tryck och press ifrån mkt och många. man måste hålla ut.

tänk inte på allt samtidigt. glöm inte bort att du är inte värdelös! det är måååånga som älskar dej , tycker om dej och vill att du ska må bra. det är många som bryr sig om dej.tappa inte hoppet. be strong firi !

2009-09-29 @ 17:49:07
Postat av: qti

Holla at ya sis, u r the BEST !!!! keep doin ya thing !!! <3

2009-09-29 @ 22:16:49
URL: http://http:/
Postat av: Anonym

HAHA DU FÖRTJÄNAR DET

2009-10-01 @ 03:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0