You was that type of girl for me. But fuck you!

Jag har inte haft någon dator på länge och har inte orkat uppdatera men ah skriver nu vad som har hänt om dagarna, började med mitt internet stängdes av sitter hos grannen och chillar pluggat skolan och umgåtts med vänner och familjen, vill bara säga att allt bra leder till dåligt! asså ja vet inte vad ja ska säga, men ja kan inte fatta att du är så dum fast smart! ja vet inte hur jag ska förklara, how could you leave me? allt med dig var så perfekt tills allt blev till skit, ja kämpade i gived you one last chance, but anyway you want to leave me i dont understand, jag var kanske din älskling men bara för stunden, men lever livet och går vidare! ill maybe find the right one for me!

Kommentarer
Postat av: Anonym

menar du ditt x?

2010-01-19 @ 00:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0