Hejdå...Bloggen! På måndag stängs mitt internet av :/

Aja som sagt, har inte varit aktiv här inne, men ska berätta kortfattat vad som har hänt..
har varit sjuk hela veckan efter gymnasiefesten, vet inte hur jag blev sjuk bara för att man dansade så mkt och svettades och sedan gick ut! det var många från skolan och klassen som var sjuk efter den där gymnsiefesten och sen har jag bara kollat film och tagit det lugnt var faktiskt och kollade på 2012 på bio idag den var helt okej! HAR VACCINERAT mig också i fredags så har galet ont i vänster armen kan knappt sova! haha men sjukt..
ja mitt internet stängs av på måndag så har ingeting då kmr typ ta självmord, nej men det löser sig nog.. men hoppas vi ses snart igen!  // F

Kommentarer
Postat av: marielle

hej firi;)

2009-12-02 @ 13:20:48
URL: http://mariellesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0