You are so dope!

Jerk!

Satte alarm på kl 8, stängde av den och somnade om, skulle upp egentligen och fixa mig o dra till mejeriet och träna på michael jackson tribute dansen vid 9 tiden, sen vid 9.20 ringer en tjej och säger kmr du inte blabla :D haha jag var fett hes på morgonen kunde knappt prata haha, men efter de så låg jag i sängen och tänkte ska ja dra eller inte?
sedan gick jag upp, ja tänkte detta är en kul grej för det händer ju bara 1 gång, så drog dit vid 10 och kollade hur dansen var jag orkade inte dansa på direkten när ja kom dit jag var helt död.. efter när dom hade dansat så lärde 2 tjejer mig dansen private you know ;) haha lärde mig den på 10-20min, medans de andra lärde sig dansen på 1-2 timmar gud vet vad, men sen vid halv 12 så skulle vi uppträda på torget.. det var tungt! fast att ja tappa bort mig lite för det gick så snabbt! drog till corner efter allting och käkade och sen hjälpte jag johanponken att flytta haha sen nu när jag hemma och tråkar sönder, ska nog duscha nu och chilla.. obs: videon på michael jackson tribute kmr snart ;) // F

Kommentarer
Postat av: Yoji

Jag har bara Chile tröjan kvar

2009-09-19 @ 20:55:28
URL: http://yoji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0