Sexy Bitch!

Tja!

vaknade runt 10 idag pågrud av att horungarna över började dunka musik, och sängen var ju inte speciellt skön heller, fjädrarna stack typ in i huden! :( hahahahaha  drygt men sånt får man stå ut med! sedan satt jag och en polare och lirade xbox och ps3 i typ 2-3 timmar haha, vi hade fett tråkigt efter de så fixade vi oss och drog ner på stan och kollade runt lite, all rea var typ slut eller alla jeans! så vi drog vidare till ett cafe och fikade och snackade lite skitsnack efter det så rörde vi oss hemåt! just nu sitter jag och dunkar musik & kollar på när några randoms  sitter och spelar xbox! aja ska dra mig vidare nu oh fucka ur! ;D   pusspåer allihopa P.S Linda är BÄST! / hon sa till mig att skriva de! det är inte min tjej om du tror de, du som läser detta! (Skratt)  // F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0