Yea I know you aint over there starin at my girl

åh vet inte riktigt hur ja ska göra med festen, lokalen är ju bokad den 19e mars, men några säger att ja ska flytta upp den, men undrar bara om det är okej för er, de fanns ett datum den 16-17 april efter påsklovet drygt för alla kmr ju slösa sina pengar innan de och sen kan ni inte komma.. men ja kan hyra lokalen 2 dagar så då blir de ju väl fest 2 dagar i streck eller vad säger ni? ska kolla om ja kan hyra gästlägenheten med så att ni får någonstans att sova med ;) så de blir ju efterfest där eller något or something! men mer information kmr snart! så skönt de kmr bli att fylla 18år! och hoppas att ni verkligen kmr på min super sweet 18!

veckan har varit seg inte gjort så mkt, skolan bara och tagit de lugnt hemma för de mesta! igår så var ja med grabbarna och chillade lite.. drog till en polare o spelade poker och sedan hem! kom hem vid halv 4 och somnade vid 5 och så ringer en vid 6 tiden, jag flippa sönder! haha jag som sov så gott men det gör inget! somnade om och vaknade vid 1 tiden skönt, för de finns inget och göra ändå om dagarna, man sover ju länge på helgerna och tar de lugnt!  sitter ju nu och tar de lugnt lite seg men klarar mig, men får se om man drar till mejeriet sen ikväll om de nu var vising street-workshop eller något minns inte vad de hette, annars blir de väl att stanna hemma och glo på film eller sova! men ja det var allt för idag adios // F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0