Back to Reality

Shäännna!
har haft fullt upp eller ah vad man ska säga jag har inte orkat skriva, har varit i stockholm i fredags till söndags och sen åkte ja till stockholm igen på måndag again fett tråkigt! studiebesök på gallerian och sedan till häktet där hela vår klass sov över i våra egna (celler) sen tisdag så checkade vi ut och åkte på uf-mässa och kollade hur deras planer och ider var! dom hade gryma ufföretag.. de tänker smart ;)  sedan åkte vi hem och stannade vid ett köpcenter och kollade lite o sen hela vägen hem till västervik! och idag vaknade jag vid 2-3 på eftermiddan så skönt att sova så länge sen drog jag ut och spelade basket och chillade med grabbarna, ingen aning om de blir krogen ikväll för har dåligt med ekonomin just nu!  haha får vänta till slutet av månaden. sugen  på att tattuera mig igen snart vid revbenen på andra sidan! äsch vi får se vad som dyker upp idag puss på er alla // F
Här bjuder jag på en bild när ja hade fixat inbakade flätor!

Kommentarer
Postat av: Ken

Haha hos henry:D!

2010-06-20 @ 15:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0